26.1.10

Dagens

Scrapblog,Scrapbook,Amour

Stribet trøje fra Vero Moda, taske My Favourites, armbånd Pieces og Mor, kæde fra H&M 

Nyder at have nogle fridage inden næste semester starter op. Har brugt hele dagen i Ikea med mine forældre. De bor i Haderslev, hvor jeg er født og opvokset, men var så idag kommet til "The Big City" ha ha... Dejligt når de er her. De skulle have en masse ting, og vi endte med at køre rundt med tre vogne. Puha, er slet ikke vant til den slags, er helt kvæstet. Efter den tur, drømmer jeg nu om at få en ny sofa. Fandt en fantastisk en af slagsen derude. Det clasher lidt med mine planer om en taske fra Marc by Marc Jacobs, men jeg må jo tage en beslutning. Dagens er bare afslappet og relaxed. Man kan jo ikke bare hip som bare pokker, når man skal være afsted i så lang tid.

Nu vil jeg lave noget mad, og så er det jo tirsdag, så lur mig om der ikke er godt tøse-tv på kanal 4... Uhhh, I like!

Enjoying time off from school and my parents visiting me. Ordinary day, ordinary outfit...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar