6.1.10

Terapi-session

Photobucket

HAY Display me

Er netop hjemvendt fra en omgang terapi, forklædt som shopping, og er i dejligt godt humør. Jeg synes, jeg havde fortjent lidt lækre ting, ovenpå min opgaveaflevering - som sjovt nok handlede om emnet: Selfgifting, hvorfor kvinder køber gaver til dem selv og hvad køber de. Ha ha!

Jeg var inde i en ny butik i Odense, som er afløseren for den hedegangne Trend i Vestergade. Mood har overtaget - og er sluppet rigtig godt fra det. Rigtig fed butik, er især imponeret over indretningen. Den er bare, på en eller anden måde, helt rigtig. En blanding af natur, rock og feminint. Hos dem var jeg så heldig at finde neglelak fra Essie - den nye "Matte about you"! Matterende lak - I Love it. Har ledt efter den længe.

Jeg var også lige et smut forbi LERCHE design på Rosenbæk Torv, hvis butik og møbler jeg drømmer om og sukker efter. Jeg fik bestilt de super fede Display Me hylder fra HAY, som jeg har fået penge til i julegave. Glæder mig til de kommer, og er allerede ved at planlægge hvilke skønne ting, jeg skal sætte i Display...

2 kommentarer: