12.2.10

På vej til frisøren...

Photobucket

Scrapblog,Scrapbook,Card Template

Jeg tænker at mit nye hår skal være et mix af ovenstående!
Modsat mange andre piger, som frygter at gå til frisøren, så elsker jeg det!! Og jeg skal aldrig kun have klippet spidser. Jeg sværger til short-cuts (haha), og duer bare ikke til langt hår. Det er i vejen, det er kedeligt og jeg kan ikke holde det ud. Dermed ikke sagt det ikke er pænt med langt hår - bevares - bare ikke til mig ;)

Nå, men jeg har fået en tid hos Trend of Hair, som lige havde en aflysning i eftermiddag. Spontant - I know, men det giver som regel det bedste resultat.

Jeg hælder mest til en lille kopi af Pink's hår på det øverste billede, men nu må vi se. Jeg lover at poste billeder, så snart jeg er hjemme igen.

P.S. Undskyld billeder er så tarvelige i opløsningen, det gik lidt stærkt. Men som man siger: I'm sure you'll get the picture, ha ha... 

Going to get a new haircut. I'm all sbout short hair, so I predict that it will be a mix of the posted pictures. Most likely the one simular to Pink!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar