4.2.10

Save me from the sun

Photobucket
Har virkelig forelsket mig i de her solbriller fra Marc Jacobs. Ved ikke rigtig om de er fra SS09 eller SS10, men det er nu også lige meget(bortset fra at det så måske bliver sværere at få fat i dem)Ohhh no...

De er helt perfekte! Jeg har nogle 70'er-agtige store nogen og nogle store futuristiske frøbriller, som bare er de bedste på stranden, fordi der ikke kommer sol ind nogen steder. Hader sol i øjnene, når jeg læser. Normalt køber jeg billige solbriller fra H&M, Topshop eller andet High Street, men jeg har fundet ud af at hvis jeg ofrer lidt flere penge på mine solbriller, så passer jeg dælme også meget bedre på dem. Men jeg køber dem selvfølgelig helst på udsalg :)

Nå, men jeg er altså sikker på at disse vil gøre min samling perfekt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar