24.2.10

Then and Now

Scrapblog,Scrapbook,Card Template

Vivienne Westwood er kendt for at være punkdronning nr.1 (godt forfulgt af Nina Hagen - but that's another story) og for hende fantastiske to-the-edge designs. Jeg er en sucker for hende.

Hun startede med at designe tøj til punkbutikken "Let it Rock", som idag hedder "Worlds End" og som hun stadig ejer og sælger Anglomania fra. Butikken tilhørte i sin tid Malcolm McLaren (hendes eks-mand) kendt som manager for Sex Pistols.

Nå, men nok om punk-historien. Jeg craver hendes sko og faldt over disse:


Photobucket

Typisk Westwood: Over-the-top, råt og ekstremt. Og alligevel er jeg syg for at eje dem - om de så skulle koste mig en brækket ankel!

Aner ikke hvor de fåes eller hvornår jeg skulle tage dem på. Men som hun siger Mrs. Westwood: When in doubt - overdress!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar