28.2.10

What a weekend!

Det er blevet søndag eftermiddag, næsten helt uden at jeg har opdaget det! Har haft rygende travlt hele weekenden med at arbejde, være på sko-messe, besøge gamle venner og ordne praktiske ting, som fødselsdagsgaver og dispensationsansøgning. Hold da op... Er helt udkørt... Men på den fede måde!

Jeg kører i dag på kæmpe søvnunderskud fra i nat, som jeg tilbragte I gamle venners lag, med lidt for mange smøger, dåseøl og a trip down memory lane. Jeg var for et øjeblik tilbage i 1999 og det var rart. Kl.8.00 blev jeg vækket af virkeligheden og tog så på sko-messe med den skokæde jeg arbejder i. Fedt at se alle de nye efterårsvarer og være med til at vælge de modeller ud, vi skal sælge.

Jeg kan desværre ikke flashe billeder, men kan da fortælle at der komme brede blokhæle, reptil-print, over-knees, nitter og sort, sort, gråt og så lidt mere sort. I LIKE!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar