7.3.10

DMM party i Vejle

Som tidligere nævnt var jeg fredag aften til releaseparty på et nyt pladeselskab i Vejle. Diversity Music Management er navnet og er et samarbejde mellem Mull og Ronnie (nok jævnt bedre kendt som rapperen Alias). Grunden til jeg var inviteret er min Hr. Kæreste er en gammel bekendt af Ronnie, som havde været så flink at inviteret os (Taaark Ronnie).

Havde en super fed aften, selvom jeg ikke kendte en sjæl. Musikken var virkelig fed og jeg håber på og glæder mig til at de kunstnere, som blev præsenteret, kommer frem over stepperne og bliver hørt. De havde i hvert fald min fulde opmærksomhed.

Som den lille poptøs jeg er (okay, I said it) elskede jeg virkelig Cecilie Sofie's nummer "Sex and the City", håber på at ryste rumpe til det til sommer.

Vind i sejlene til DMM og shout out for super sprødt musik, samt engagement. Fedt at se mennesker brænde for noget på den måde.

Tjek DMM og Alias (som har nye numre ude) på Diversity Music's facebook side og Alias' Myspace-profil


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar