6.4.10

Birthday Girl

Igår blev jeg 26 år. Jeg har sagt det højt et par gange for at det skal trænge ordentligt ind. Jeg er typen der nogle gange kommer til at sætte kryds i den forkerte boks ved diverse undersøgelser, fordi jeg simpelthen glemmer jeg er blevet så gammel! Det er ikke fordi jeg vil snyde mig yngre (så dybt er jeg ikke sunket endnu), men mere fordi jeg bedre kan forholde mig til at være i kategori med dem på 20 end dem på 35 (sorry)...

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Nå, men anyways. Jeg havde en fantastisk fødselsdag, som startede kl. 5.15 - med sang, gaver, latte og chokolade crossaint - Shit, det var tidligt. Havde efterfølgende familien på besøg til frokost og lagkage (flere gaver, juhuu). Og improviserede så lige en fødselsdagsmiddag med nogle venner, så vi kunne spise rester - så hyggeligt. Elsker fødselsdag...

Yesterday was my birthday and I had a blast. Spend the day with friends and family. Loved it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar