7.4.10

Black or White?

Jeg fik denne her super cool travelbag i gave af min kæreste.

Photobucket


Photobucket

Den er fra Friis og Co og det geniale ved den er opdelingen. Der er to lynlåse foroven til to forskellige rum. Så mit festtøj ikke bliver blandet med mit nattøj eller så mine sko kan være i den ene side og mit tøj i den anden. Det er jeg bare helt på toppen over. Det som bare nager mig en lille smule er: Skal den være sort istedet.

Der er åbenlyse pro's and con's. Hvid bliver hurtig beskidt og det har en tendens til at se lidt billigt ud når materialet er syntetisk. På den anden side er alle  mine andre tasker sorte. Tough one...


My boyfriend bought me this travel bag for my birthday, the question is: Should I take it back and go with a black one instead???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar