19.4.10

A Sucker for The States // College Jacket

Dem af jer som kender mig, vil vide jeg er en sucker for USA. Ikke hovedløst ukritisk, men alligevel håbløst forelsket. Ligesom man kan være frankofil - men da jeg hverken drikker rødvin eller taler sproget, har jeg altså kastet min kærlighed på USA.

Jeg blamer (det viser sig også i mit sprog) Grease, Brad Pitt og Madonna for det meste.

Nå, men to af mine skønne venner er netop hjemvendt fra Gud eget land og sørme om der ikke faldt lidt af til mig.

Photobucket
Mit allerførste amerikanske Vogue og skønt amerikansk slik - mums!


Photobucket
Spottede denne fede jakke på min shoppetur i København. Fundet hos Gina Tricot.

Havde ellers fundet en skøn College-jakke i Dr. Adams her i Odense. Den kostede desværre bare 1000kr mere end denne sag. Hurra for Gina - som jo meget snart åbner i Odense! Yeah!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar