25.7.10

Til de solforskrækkede...

Kræftens Bekæmpelse's solkampagner har magten over mig! Jeg kan lige så godt sige det, som det er:  Jeg er død-bange for solen!

Altså på den måde, at jeg selvfølgelig gerne vil på stranden, være brun og nyde sommeren. Men jeg soler mig helst ikke mellem kl. 12-15 og jeg har altid solcreme på - også under fødderne. Jeg har én gang været så forbrændt, at jeg fik vabler på det øverste af ryggen. Og det var nok til at give mig ar for resten af livet - om end nok mest mentalt :)

Det betyder, at jeg til dagligt bruger dagcreme, øjncreme og læbepromade (shit, et kikset ord, men i mangel på bedre...)med solfaktor. Sidste år gjorde en veninde mig opmærksom på "Fresh lips" fra Ole Henriksen. Den bruger jeg nu slavisk og det passer så fint med, at jeg kan købe en ny, når jeg rejser på sommerferie. Det tager mig nemlig et års tid at bruge den.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar