27.11.10

Slået på målstregen

Det lykkedes mig desværre ikke at få fat i den fine gule kjole fra Lanvin <3 H&M, så nu er jeg igen på jagt. Jeg overvejer to muligheder.

Første foreslag:

Denne fine sag fra H&M til 299,- Den passer til mit budget og farven er også rigtig god til mig. Men samtidig er den også lidt enkel, men den kan selvfølgelig bare styles med nogle høje stilletter, en kæde og en cool taske.

Andet indslag er noget helt andet. Og her snakker vi DIY i stor stil. Sagen er den, jeg var til Alpha Beat koncert forleden dag og faldt pladask for søde Stine's outfit (om end jeg nok tager en underdel på)


Det ser jo egentlig ret simpelt ud. En body med et stort påsyet glimmer-ærme. Jeg vil så tage en nederdel eller et par højtaljede bukser på til, har ikke lige kroppen til kun strømper... Om jeg kan finde ud af at få syet sådan en body - det er så lige spørgsmålet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar