17.2.10

Cravings i denne uge

Scrapblog,Scrapbook,Card Template

Går og drømmer om noget virkelig råt og rocket til overgangen mellem vinter/forår. Har ønsket mig en full-finger ring i lang tid, men den er desværre udsolgt lige i øjeblikket. Jeg går også og planlægger at købe et nyt ur, jeg er træt af aldrig at vide hvad klokken er.

Desværre er jeg gået hen og blevet syg, så jeg sipper kogt vand med citron, ingefær og rørsukker - damn, jeg hader det. Især fordi jeg har en eksamensfætter hængende over mit tilstoppede hoved. Stress og kropsnedbrud i etapper, story of my life. Mr. Boyfriend er også syg, så vi er et rigtig sølle par. Såfremt nogen skulle have lyst til at smutte forbi med suppe og kamille-the, kan vi godt liiiige rejse os fra sengen.

Tee fra modekungen.se, læderjakke fra H&M, Ur fra Asos.com, full-finger ring fundet på amazon.com og ankelstøvle fra Shoe Shibar.

My cravings this week! I've gotten a bad cold over night - typical!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar