16.2.10

Udflugter på en tirsdag

Photobucket

Tirsdag er min fridag fra Uni og idag har jeg udnyttet den til fulde. Først en tur til Jylland og besøge mine forældre, derefter til sladder og hygge hos en veninde jeg ikke har set i lang tid. Tilbage over broen og i biografen med en af mine gode venner. Ville have set Sherlock Holmes, men den gik ikke længere, så min ven foreslog The Wolfman - og nu kan jeg så ikke sove ;)

Har haft en så travl dag, at jeg helt har glemt at tage et dagens. Tager sgu samme outfit på imorgen og tager et billede dér, ha ha... Hvis jeg ellers kommer ud af sengen, jeg kan mærker en forkølelse som er ved at lave en sniger på mig... ØV!

Had a busy day: Visited my parents, visiting my friend I haven't seen in a while and went to the cinema with another friend of mine - all while a cold is catching up on me...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar