15.2.10

Og hvad laver man så en mandag aften...

På mystisk vis formåede jeg at få mig selv inviteret til Albani's release party for deres nye cider: TEMPT

Min gode veninde Mie havde fået to stk. nøgler med en adgangskode man skulle sms'e til Albani. Man var så skrevet på gæstelisten, og derefter tilsendt sms med lokation. Tema: I have a Secret.

Alt i alt var det et godt arrangement og der var stadig kø, da vi ankom ½ time forsent (Vi udbrød i munden på hinanden: "We're fashionable later!") Ha ha...

Og min ærlige mening, det der TEMPT er sgu ikke dårligt. Den er knap så sød som Somersby, og ja, jeg kunne godt lide den. Egentlig er jeg mest en Tequila kinda girl, men idags anledning :)

Musikken var ikke lige et hit hos mig, men live-optræden af Hannah Schneider var cool. Kunne meget godt lide et par af hendes numre og har planer om lige at tjekke op på det i løbet af de nærmeste dage.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Det var sgu en fest!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar